Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid geldt tot 14 dagen na uw aankoop. Na het verstrijken van deze periode kunnen we helaas geen volledige terugbetaling of ruil meer aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het ontvangen heeft. Het artikel moet zich ook nog in de originele verpakking bevinden.

Verdere niet-retourneerbare items zijn:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of ander bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of waarvan onderdelen ontbreken om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen

Zodra uw retour is ontvangen en gecontroleerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goed- of afkeuring van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een krediet op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast, binnen 14 dagen.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sfeerhaardstation.nl

Uitverkoopartikelen

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, verkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald en alleen indien aan de voorwaarden wordt voldaan geruild.

Ruilen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op info@sfeerhaardstation.nl.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of de gever had de bestelling naar zichzelf verzonden om het later aan u te geven, dan sturen we een terugbetaling naar de cadeau gever en diegene zal over uw retour worden geïnformeerd.

Retourzendingen

Om uw product te retourneren, moet u uw mailen naar info@sfeerhaardstation.nl

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van het bedrag afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@sfeerhaardstation.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.